Logo Gmina Błędów

Sesja Rady Gminy 27.11.2018

W dniu 27 listopada na drugiej sesji Rady Gminy w Błędowie wybrano Komisje Rady oraz ich przewodniczących. Przewodniczącymi komisji zostali:

  1. Komisja Finansowa – Robert Borkowski
  2. Komisja Rolnictwa, Ochrony Środowiska, Handlu i Usług – Marek Rybicki
  3. Komisja Zdrowia, Opieki Społecznej, Przestrzegania Prawa i Porządku – Piotr Piekarski
  4. Komisja Oświaty, Kultury i Sportu – Aneta Wróblewska
  5. Komisja Rewizyjna – Kołacz Krzysztof
  6. Komisja Skarg, Wniosków i Petycji – Zenon Żebrowski

Rada Gminy podjęła uchwały m.in. w sprawie:  

-przyjęcia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Błędów, pozytywnie zaopiniowanego przez Wody Polskie,

-  stawek podatku od środków transportowych i zwolnień od roku 2019, podatek podniesiono o 1,6 % (inflację)

- ustalenie wynagrodzenia dla Wójta Gminy Błędów, ustalono wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 3400 zł. Brutto, dodatek za wysługę lat w wysokości 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w kwocie 680 zł, dodatek funkcyjny w kwocie 1,900 zł. oraz dodatek specjalny w wysokości 20% łącznego wynagrodzenia zasadniczego i dodatku funkcyjnego w kwocie 1.060 zł

Wójt gminy zaprasza

Mirosław Jakubczak

przyjmuje interesantów
w każdy piątek
w godzinach 07:30 - 15:30

Urząd Gminy w Błędowie

ul. Sadurkowska 13
05 - 620 Błędów
tel.: 48 6680 010
fax: 48 6680 655
e-mail: urzad@bledow.pl

Wyszukiwarka

Zobacz również

Kalendarz

lipiec 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.