Logo Gmina Błędów

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Błędów, dnia  17.12.2018

 

RŻL-II- 271/9/3/2018

Wykonawcy wg rozdzielnika

 

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Wójt Gminy Błędów  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp unieważnia procedurę przetargową organizowaną  w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych pn: „Zakup paliw na 2019 rok”  ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu

 

U z a s a d n i e n i e

Wójt Gminy Błędów  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp unieważnia procedurę przetargową organizowaną   w trybie przetargu nieograniczonego  na „Zakup paliw na 2019 rok”  Przesłanką unieważnienia postępowania jest art. 93 ust. 1 pkt 1 ponieważ w organizowanej procedurze w wyznaczonym terminie wpłynęła tylko jedna oferta. Oferent   został wykluczony z postepowania w trybie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy pzp  oraz oferta  na podstawie art. 24 ust.4 w związku z art. 89 ust.1 punkt  2 i 5  została odrzucona ponieważ Oferent nie spełnił warunków udziału w postępowaniu i nie potwierdził braku podstaw do wykluczenia. Na wezwanie  Zamawiającego w trybie art. 26 ust 2 i 3  w wyznaczonym terminie Oferent nie dostarczył wymaganych w piśmie oraz SIWZ dokumentów. Tym samym wypełnił treść art. 24  ust. 1 pkt 12, art. 24 ust.4,  art. 89 ust.1 punkt  2 i 5.

Wójt Gminy Błędów

Mirosław Jakubczak

Wójt gminy zaprasza

Mirosław Jakubczak

przyjmuje interesantów
w każdy piątek
w godzinach 07:30 - 15:30

Urząd Gminy w Błędowie

ul. Sadurkowska 13
05 - 620 Błędów
tel.: 48 6680 010
fax: 48 6680 655
e-mail: urzad@bledow.pl

Wyszukiwarka

Zobacz również

Kalendarz

sierpień 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.