News
Wnioski na zakup komputerów dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR
07.10.2021
W poniedziałek 4 października 2021r. ruszył nabór wniosków na zakup komputerów dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR.
Projekt finansowany jest z funduszy europejskich. Z pomocy skorzystają mieszkańcy gmin, na terenie których działały Państwowe Gospodarstwa Rolne.
W ramach programu „Cyfrowa Gmina” dzieci z rodzin byłych pracowników PGR mogą otrzymać sprzęt komputerowy.
Wystarczy pobrać i wypełnić oświadczenie:
- jeśli jesteś rodzicem dziecka uczęszczającego do szkoły podstawowej lub szkoły średniej- oświadczenie nr 1
- jeśli jesteś pełnoletnim uczniem szkoły średniej- oświadczenie nr 2
Szczegółowe informacje na temat programu są dostępne na stronie internetowej Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
Oświadczenia dotyczące uzyskania wsparcia z nowego programu będzie można składać w :
- Publicznej Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Błędowie,
- Publicznej Szkole Podstawowej im. Stanisława Fiedorowicza w Lipiu
do dnia 22 października 2021r.