Logo Gmina Błędów

News

News zdjęcie id 1326

Informacja o przebiegu sesji

10.02.2022

 

 

 

Na ostatniej sesji Rady Gminy w Błędowie zostały zgłoszone przez Przewodniczącego Rady Piotra Jakubczyka 4 wnioski formalne zmian w budżecie na rok 2022. Po dyskusji jeden wniosek został wycofany.

 

Radni przegłosowali 3 wnioski, stosunkiem głosów 8 "ZA", 4 "PRZECIW". Za przyjęciem wniosków byli Pan Przewodniczący Piotr Jakubczyk i Radni: Wróblewska Aneta, Borkowski Robert, Kępka Andrzej, Kołacz Krzysztof, Piekarski Piotr, Oziemski Sebastian, Żebrowski Zenon. Przeciw głosowali Radni: Rybak Dariusz, Słowiński Leszek, Rybicki Marek, Bobrowski Leszek.

 

W rezultacie przesunięto łączną kwotę 100 tys. zł (75 tys. zł. z oświetlenia ulic, placów i dróg oraz 25 tys. zł z promocji jednostek samorządu – środki na lokalną prasę tj. "Jabłonkę" i "Nowe Dni") na budowę chodnika przy drodze powiatowej - ul. Sadurkowskiej w Błędowie. Z oświetlenia ulicznego, placów i dróg przesunięto również kwotę 250 tys. zł na budowę drogi w Ignacowie od strony Wólki Gołoskiej.

Łącznie budżet zaplanowany na pokrycie wydatków związanych z oświetleniem ulic, placów i dróg zmniejszono o kwotę 325 tys. zł.

 

Tak więc od lutego nie będą kolportowane bezpłatnie na terenie gminy wydawnictwa "Jabłonka" i "Nowe Dni", zaś przesunięcie  środków z oświetlenia ulicznego na inwestycję drogową i budowę chodnika,  może skutkować w niezbyt odległej przyszłości wyłączeniem oświetlenia ulicznego na terenie gminy.

Wójt gminy zaprasza

Mirosław Jakubczak

przyjmuje interesantów
w każdy piątek
w godzinach 07:30 - 15:30

Urząd Gminy w Błędowie

ul. Sadurkowska 13
05 - 620 Błędów
tel.: 48 6680 010
fax: 48 6680 655
e-mail: urzad@bledow.pl

Wyszukiwarka

Zobacz również

Kalendarz

sierpień 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.