Logo Gmina Błędów

News

News zdjęcie id 1782

RUSZYŁA DRUGA EDYCJA RządowEGO ProgramU Odbudowy Zabytków

08.08.2023

Rządowy Program Odbudowy Zabytków - 2. edycja

Wójt Gminy Błędów informuje, że został uruchomiony  Rządowy Program Odbudowy Zabytków wspierający  samorządy w odbudowie i remontach obiektów zabytkowych posiadających wpis do ewidencji lub rejestru zabytków gminy, powiatu czy województwa.

Dofinansowaniem  mogą  być objęte  prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku prowadzone przez jednostkę samorządu terytorialnego albo na udzielenie dotacji samorządowej na takie prace.  Dofinansowanie może wynieść maksymalnie 98% wartości inwestycji, a minimalny wkład własny to 2%. Wnioski można składać na maksymalną kwotę do 3 500 000 zł.

Wnioski o udzielenie dotacji należy składać do Wójta Gminy w Błędowie, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego pisma, w terminie do 14 sierpnia 2023 do godziny 15.30 na kancelarię Urzędu Gminy w Błędowie w wersji papierowej lub elektronicznej   na adres osrodowiska@bledow.pl opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub  cyfrowe odwzorowanie  dokumentu w postaci papierowej poświadczające zgodność.

Wniosek o udzielenie dotacji powinien zawierać:

  1. informacje o wnioskodawcy, w tym imię, nazwisko i miejsce zamieszkania wnioskodawcy będącego osobą fizyczną albo nazwę i siedzibę wnioskodawcy będącego jednostką organizacyjną, numer rachunku bankowego;
  2. informacje o zabytku, w tym wskazanie zabytku z uwzględnieniem miejsca jego położenia, numeru i  daty wpisu do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, tytułu prawnego do zabytku;
  3. szczegółowy opis prac lub robót przy zabytku i termin ich wykonania;
  4. całkowity koszt prac lub robót przy zabytku;
  5. określenie wysokości dotacji, o którą ubiega się wnioskodawca;
  6. wysokość udziału środków własnych i z innych źródeł;
  7. harmonogram i kosztorys prac lub robót przy zabytku.

 

Wójt Gminy Błędów

Mirosław Jakubczak

opracowała:

Mieczysława Sitarek

0486680656

 

 

 

Wójt gminy zaprasza

Mirosław Jakubczak

przyjmuje interesantów
w każdy piątek
w godzinach 07:30 - 15:30

Urząd Gminy w Błędowie

ul. Sadurkowska 13
05 - 620 Błędów
tel.: 48 6680 010
fax: 48 6680 655
e-mail: urzad@bledow.pl

Wyszukiwarka

Zobacz również

Kalendarz

sierpień 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.