Logo Gmina Błędów

News

Informacja Wójta Gminy Błędów o powołaniu Komisji d.s. oszacowania szkód w rolnictwie.

05.07.2018

Wójt Gminy Błędów informuje iż w dniu 2 lipca 2018 Wójewoda Mazowiecki wydał zarządzenie Nr 485 w sprawie powołania składu komisji do spraw szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej znajdujących się na terenie Gminy Błędów.

Rolnicy poszkodowani przez suszę mogą składać wnioski w Urzędzie Gminy w Błędowie. Druki wniosków można uzyskać od sołtysów, w Urzędzie Gminy można pobrać ze strony Urzędu Gminy: DRUK WNIOSKU

Na szacowanie szkód istotny wpływ będą miały warunki podane przez Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa w Puławach. Jest to uzasadnione pismem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi: PISMO MINISTRA

Do wniosku obowiązkowo należy dołączyć wykaz działek deklarowanych do płatności bezpośrednich na 2018 rok. W miarę możliwości proszę również o dołączenie kopii wypisu z rejestru gruntów.

Przewidywany termin przyjmowania wniosków to nie dłużej niż do końca przyszłego tygodnia, to jest do 13 lipca 2018 roku (piatek).

 

Podział kategorie gleb - klasy gruntów

Kategoria gleby I – Klasa gruntu VI, V

Kategoria gleby II – Klasa gruntu IV b

Kategoria gleby III – Klasa gruntu IV a

Kategoria gleby IV – Klasa gruntuI,II, III a, III b

Wójt gminy zaprasza

Mirosław Jakubczak

przyjmuje interesantów
w każdy piątek
w godzinach 07:30 - 15:30

Urząd Gminy w Błędowie

ul. Sadurkowska 13
05 - 620 Błędów
tel.: 48 6680 010
fax: 48 6680 655
e-mail: urzad@bledow.pl

Wyszukiwarka

Zobacz również

Kalendarz

sierpień 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.