Logo Gmina Błędów

News

News zdjęcie id 459

INFORMACJA WÓJTA GMINY BŁĘDÓW

30.04.2019

Wójt Gminy Błędów informuje, że marcu b.r.  złożył oferty konkursowe  na realizację zadań określonych w ogłoszeniu o otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych w zakresie ratownictwa i ochrony ludności z dofinansowaniem Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników na wyposażenie jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenów wiejskich w sprzęt ratowniczy, ratowniczo-gaśniczy i umundurowanie bojowe, z wyłączeniem zakupu wozów strażackich. W ramach konkursu wytypowano trzy jednostki strażackie z terenu gminy Błędów: OSP Lipie, Błędów, Wilków. Wnioskowanym przedmiotem dofinansowania zostały objęte ubrania bojowe dla strażaków i sprzęt ratowniczy. Wnioskowana kwota dofinansowania to 60 tysięcy złotych po 20 tys. dla każdej z jednostek. Rozstrzygnięcia konkursu należy spodziewać w lipcu 2019 roku.

 

Wójt Gminy Błędów

 Mirosław Jakubczak

Wójt gminy zaprasza

Mirosław Jakubczak

przyjmuje interesantów
w każdy piątek
w godzinach 07:30 - 15:30

Urząd Gminy w Błędowie

ul. Sadurkowska 13
05 - 620 Błędów
tel.: 48 6680 010
fax: 48 6680 655
e-mail: urzad@bledow.pl

Wyszukiwarka

Zobacz również

Kalendarz

sierpień 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.