Logo Gmina Błędów

News

News zdjęcie id 529

Informacja w.s. świadczenia Dobry Start

22.07.2019

Wójt Gminy Błędów informuje, że od 1 lipca 2019r. można składać wnioski o przyznanie świadczenia dobry start za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub portalu EMPATIA . Natomiast od 1 sierpnia 2019r. w/w wnioski można składać w formie papierowej w siedzibie Urzędu Gminy Błędów lub drogą elektroniczną.

 

Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Dzieci niepełnosprawne, uczące się w szkole, otrzymają świadczenie do ukończenia przez nie 24. roku życia.

Świadczenie dobry start nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce, w przedszkolu lub szkole. Program Dobry Start nie obejmuje również studentów.

 

UWAGA!!! Aby uzyskać prawo do świadczenia dobry start (300+) należy złożyć wniosek w tutejszym organie  najpóźniej do 30 listopada 2019r.

 

Wnioski przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Gminy Błędów  tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30 (poniedziałek, środa, czwartek, piątek) oraz od godz. 10.00 do godz. 18.00 (wtorek).

 

Informacji w Urzędzie Gminy  Błędów udziela Pani  Monika Senator tel.: 48 66 80 657.

Wójt gminy zaprasza

Mirosław Jakubczak

przyjmuje interesantów
w każdy piątek
w godzinach 07:30 - 15:30

Urząd Gminy w Błędowie

ul. Sadurkowska 13
05 - 620 Błędów
tel.: 48 6680 010
fax: 48 6680 655
e-mail: urzad@bledow.pl

Wyszukiwarka

Zobacz również

Kalendarz

sierpień 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

wersja językowa

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.