News
Od 1 lipca 2020 r. można składać wnioski o przyznanie świadczenia „Dobry Start"
03.07.2020
Wójt Gminy Błędów informuje, że od 1 lipca 2020r. można składać wnioski o przyznanie świadczenia „Dobry Start" drogą elektroniczną przez ministerialny portal www.empatia.mrpips.gov.pl, bankowość elektroniczną lub portal usług elektronicznych ZUS. Natomiast w wersji papierowej wnioski można składać od 1 sierpnia 2020 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Błędowie.
Świadczenie z programu „Dobry Start" przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Dzieci niepełnosprawne, uczące się w szkole, otrzymają świadczenie do ukończenia przez nie 24. roku życia.
Świadczenie z programu „Dobry Start" przysługuje również uczniom szkół dla dorosłych i policealnych.
Świadczenie z programu „Dobry Start" nie przysługuje na dzieci uczęszczające do przedszkola oraz dzieci realizujące roczne przygotowanie przedszkolne w tzw. zerówce w przedszkolu lub szkole. Program „Dobry Start" nie obejmuje również studentów.
UWAGA!!! Aby uzyskać prawo do świadczenia z programu „Dobry Start” (300+) należy złożyć wniosek w tutejszym organie najpóźniej do 30 listopada 2020r.
Wnioski przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Gminy Błędów tj. od godz. 7.30 do godz. 15.30 (poniedziałek, środa, czwartek, piątek) oraz od godz. 10.00 do godz. 18.00 (wtorek).
Informacji w Urzędzie Gminy Błędów udziela Pani Monika Senator tel.: 48 66 80 657.
WAŻNE !!! W związku z obecną sytuacją, zważając na bezieczeństwo Państwa jak i pracowników zachęcamy do składania wniosków drogą elektroniczną.