Jednostki Pomocnicze
Do pobrania:
Skan zarządzenia
Załącznik do zarządzenia - Harmonogram zebrań wiejskich
Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 2.2019
Wójta Gminy Błędów
z dnia 14 stycznia 2019 roku
sprawie: zarządzenia wyborów do organów jednostek pomocniczych Gminy Błędów
Na podstawie § 14 ust. 1 statutu sołectwa:
1) Annopol,
2) Bielany,
3) Błędów,
4) Błogosław,
5) Bolesławiec Leśny,
6) Borzęcin,
7) Bronisławów,
8) Cesinów- Las,
9) Czesławin,
10) Dańków,
11) Dąbrówka Nowa,
12) Dąbrówka Stara,
13) Fabianów,
14) Głudna,
15) Golianki,
16) Goliany,
17) Gołosze,
18) Huta Błędowska,
19) Ignaców,
20) Jadwigów,
21) Jakubów,
22) Janki,
23) Julianów,
24) Kacperówka,
25) Katarzynów,
26) Kazimierki,
27) Lipie,
28) Łaszczyn,
29 Machnatka,
30) Machnatka – Parcela,
31) Nowy Błędów,
32) Oleśnik,
33) Pelinów,
34) Roztworów,
35) Sadurki,
36) Śmiechówek,
37) Trzylatków Duży,
38) Trzylatków Mały,
39) Trzylatków – Parcela,
40) Tomczyce,
41) Wilcze Średnie,
42) Wilhelmów,
43) Wilkonice,
44) Wilków Drugi,
45) Wilków Pierwszy,
46) Wólka Dańkowska,
47) Wólka Gołoska,
48) Wólka Kurdybanowska,
49) Zalesie,
50) Załuski,
51) Ziemięcin,
52) Zofiówka,
zarządza się co następuje:
§ 1
Zarządza się przeprowadzenie zebrań wiejskich dla wyboru organów jednostek pomocniczych Gminy Błędów, zgodnie z Harmonogramem stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Błędów
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Błędowie oraz umieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Błędów.
Do pobrania:
Załącznik do zarządzenia - formularz konsultacji
Projekty Uchwał Statutów Sołectw
Z A R Z Ą D Z E N I E Nr 64.2018
Wójta Gminy Błędów
z dnia 06 grudnia 2018 roku
w sprawie: przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectw Gminy Błędów, dotyczących wprowadzenia zmian w statutach sołectw
Na podstawie art. 35 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym / Dz.U. z 2018r. poz. 994 ze zm. / oraz w związku z § 2 uchwały Nr VIII.54.2011 Rady Gminy Błędów z dnia 31 sierpnia 2011 roku w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Błędów / Dz.Urz.Woj.Mazow. z 2011r., Nr 228, poz. 7178 /, zarządza się co następuje:
§ 1
Zarządza się przeprowadzenie konsultacji z mieszkańcami Gminy Błędów w zakresie dotyczącym wprowadzenia zmian w statutach poszczególnych sołectw.
§ 2
Uprawnionymi do udziału w konsultacjach są mieszkańcy Gminy Błędów.
§ 3
1. Konsultacje zostaną przeprowadzone poprzez umieszczenie projektów uchwał zmieniających statuty sołectw na stronie internetowej Urzędu Gminy w Błędowie i przyjmowanie uwag na piśmie, za pomocą poczty elektronicznej.
2. Projekty statutów sołectw dostępne będą na stronie internetowej www.bledow.pl w zakładce Jednostki pomocnicze.
3. Opinie i uwagi można przesyłać na adres e-mail: urzad@bledow.pl lub złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Błędowie, ul. Sadurkowska 13 w terminie od dnia 10 grudnia 2018 roku do dnia 20 grudnia 2018 roku.
§ 4
1. Konsultacje polegają na wyrażeniu opinii lub wniesieniu uwag do treści projektów zmian w statutach sołectw.
2. Opinie i uwagi należy wnosić na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej na FORMULARZU KONSULTACJI, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 5
Opinie i uwagi wynikające z przeprowadzonych konsultacji przedłożone zostaną Komisji Statutowej Rady Gminy Błędów oraz zamieszczone w BIP-ie i na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Błędowie.
§ 6
Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie konsultacji jest Sekretarz Gminy Błędów.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem powzięcia.