Logo Gmina Błędów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lipiu

Do pobrania:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 1

Modyfikacja SIWZ nr 1

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2

Modyfikacja SIWZ nr 2

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ

Załączniki nr 2 do SIWZ

Załącznik nr 3 do SIWZ

Załącznik nr 4 do SIWZ

Załącznik nr 5 do SIWZ

Załącznik nr 6 do SIWZ

Załącznik nr 7 do SIWZ

Załącznik nr 8 do SIWZ

Załącznik nr 9 do SIWZ

 


Pytania do przetargu

 

1. Pytanie z dnia 27.04.2017

ZAPYTANIE PRZETARGOWE

Dotyczące:     Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w 

trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lipiu” - Nr referencyjny: RZL-II- 271/2/2017

 

Zgodnie z art. 38 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie następujących zapisów w SIWZ:

Pyt. 1. Czy Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć takie

            oświadczenie wcześniej, tj. z datą składania Oferty. Z uwagi na fakt, iż planujemy

            przesłać swoją Ofertę kurierem, byłoby to dla nas dużym ulatwieniem, a nie

            miałoby żadnego wpływu na postępowanie przetargowe, gdyż firma nasza nie należy do

            żadnej grupy kapitałowej? 

Pyt. 2.  Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są głównie roboty budowlane, a

             obecne realia rynkowe są takie, iż większość materiałów budowlanych należy

             regulować gotówką - prosimy o informację, czy Czy Zamawiający przewiduje płatności częściowe?

 

Pyt. 3. Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia rękojmii od 5 do 7 lat na wbudowane,

            zamontowane  urządzenia, instalacje i wykonane  roboty budowlane, licząc od dnia  

            podpisania końcowego protokołu odbioru. Producenci większości urządzeń udzielają

            gwarancji na 12-24 miesięcy, zaś w przypadku dłuższych terminów gwarancji wymagają

             wykonywania m.in. 1 raz w roku płatnych przeglądów serwisowych (np. producenci

             zestawów hydroforowych).

            Prosimy o odpowiedź czy Zamawiający przewiduje wykonywanie takich

płatnych serwisów, czy też leży to w gesti Wykonawcy, a koszt takich przeglądów

            należy doliczyć do Oferty przetargowej?

 

Odpowiedź:

Wójt Gminy Błędów w odpowiedzi na zapytanie z dnia 27.04.2017 dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w  trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą „Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lipiu” - Nr referencyjny: RZL-II- 271/2/2017

Udziela poniżej informacji w zakresie zadawanych pytań.

 

Pyt. 1. Czy Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć takie  oświadczenie wcześniej, tj. z datą składania Oferty. Z uwagi na fakt, iż planujemy   przesłać swoją Ofertę kurierem, byłoby to dla nas dużym ułatwieniem, a nie miałoby żadnego wpływu na postępowanie przetargowe, gdyż firma nasza nie należy do żadnej grupy kapitałowej?

 

Odpowiedź. 2 Tak. Zamawiający wyraża zgodę.

Pyt. 2.  Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia są głównie roboty budowlane, a obecne realia rynkowe są takie, iż większość materiałów budowlanych należy  regulować gotówką - prosimy o informację, czy Czy Zamawiający przewiduje płatności częściowe?

 

Odpowiedź 2 Zamawiający przewiduje taką możliwość po zakończeniu robót budowlanych. Końcowa płatność po zakończeniu robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych  wyszczególnionych w przedmiarach robót.

 

Pyt. 3. Zamawiający wymaga od wykonawcy udzielenia rękojmi od 5 do 7 lat na wbudowane, zamontowane  urządzenia, instalacje i wykonane  roboty budowlane, licząc od dnia   podpisania końcowego protokołu odbioru. Producenci większości urządzeń udzielają gwarancji na 12-24 miesięcy, zaś w przypadku dłuższych terminów gwarancji wymagają wykonywania m.in. 1 raz w roku płatnych przeglądów serwisowych (np. producenci zestawów hydroforowych). Prosimy o odpowiedź czy Zamawiający przewiduje wykonywanie takich płatnych serwisów, czy też leży to w gestii Wykonawcy, a koszt takich przeglądów należy doliczyć do Oferty przetargowej?

 

Odpowiedź 3 W zaproponowany w ofercie okres gwarancji należy wkalkulować w koszt oferty.


Pytanie z dnia 08.05.2017

 

Pytanie Oferenta:

Dotyczy: przetargu na Przebudowę SUW w Lipiu

 W zawiązku z brakiem na stronie zamawiającego specyfikacji istotnych warunków Zamówienia (pod linkiem SIWZ po modyfikacji; znajduje się plik „Istotne warunki umowy prosimy o uzupełnienie dokumentacji przetargowej

Z uwagi na powyższe prosimy również o przesunięcie terminu składania ofert do dnia 12.05.2017.

 

Odpowiedź Zamawiającego:

Dnia 8 maja Zamawiający zmodyfikował SIWZ  oraz opublikował ogłoszenie o zmianie ogłoszenia. Przedłużono termin otwarcia ofert do 15.05.2017.

 


 

MODYFIKACJA SIWZ NA

Przebudowę stacji Uzdatniania w Lipiu

 

Na podstawie art. 38 ust.4  ustawy Prawo zamówień publicznych Wójt Gminy Błędów  dokonuje modyfikacji treści SIWZ udzielanego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia  przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro  na „Przebudowę Stacji Uzdatniania w Lipiu” wraz ze zmianą treści ogłoszenia nr 71169-2017 z dnia 21.04.2017

W związku z powyższym modyfikuje się Rozdział XIV ”Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert”  i  przedłuża się  termin składania do 15 maja 2017  na godz. 9.00 oraz Rozdział XIIOpis sposobu przygotowania oferty” punkt 8

 

W związku z powyższym rozdział XIV „Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert”  otrzymuje brzmienie :

XIV MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERTY

  1. Termin składania ofert upływa w dniu: 15.05.2017 r. o godz. 9:00
  2. Ofertę przygotowaną zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ| należy przesłać lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego adres: Gmina Błędów, 05-620 Błędów , Budynek 1 pok.nr 1 SEKRETARIAT.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 15.05.2017. o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego adres: Gmina Błędów, ul. Sadurkowska13 - Budynek 1 pok.nr 1
  4. Otwarcie ofert jest jawne.
  5. Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Następnie Zamawiający poda informacje, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.
  6. Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:

1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

2) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach

Rozdział XIIOpis sposobu przygotowania oferty

oferta musi być złożona Zamawiającemu w trwale zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu z napisem.

OFERTA NA:

Przebudowę Stacji Uzdatniania Wody w Lipiu

Nr referencyjny RZL-II- 271/2/2017

NIE OTWIERAĆ PRZED 15-05-2017 r. GODZ. 9:15

 

Z poważaniem

 

 Wójt Gminy Błędów

Marek Mikołajewski

 


 

MODYFIKACJA SIWZ NA

Przebudowę stacji Uzdatniania w Lipiu

Na podstawie art. 38 ust.4  ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w  związku  z zapytaniem oferenta Wójt Gminy Błędów  dokonuje modyfikacji treści SIWZ udzielanego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia  przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro  na „Przebudowę Stacji Uzdatniania w Lipiu” wraz ze zmianą treści ogłoszenia nr 71169-2017 z dnia 21.04.2017

W związku z powyższym modyfikuje się treść załącznika nr 1 „Istotne postanowienia umowy”( zmieniony tekst  został zaznaczony kolorem żółtym) oraz  ogłoszenie o zamówieniu – rozdział IV. 5 Zmiana umowy.

Z poważaniem

 

 Wójt Gminy Błędów

Marek Mikołajewski


 

Błędów: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lipiu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Błędowie, krajowy numer identyfikacyjny 000536255, ul. ul. Sadurkowska  13, 05-620   Błędów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 6680656, e-mail osrodowiska@bledow.pl, faks 48 6680655.

Adres strony internetowej (URL): www.bledow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie

nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak

www.bledow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie

nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie

nie

adres

nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

tak

Inny sposób:

tak

Adres:

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Błędowie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Ofertę można dostarczyć za  pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub przesyłką kurierką

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

tak

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Lipiu

Numer referencyjny: RŻL-II- 271/2/2017

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącej Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Lipie. Założeniem przebudowy istniejącej SUW jest zmiana technologii uzdatniania surowej wody na drugi stopień z pierwszego stopnia co poprawi eksploatację SUW. Przebudowa SUW polega na; demontażu istniejacej technologii uzdatniania wody oraz demontażu urządzeń pomocniczych, demontażu instalacji elektrycznej i zamontowaniu nowej instalacji. Przewidziano również prace remontowe istniejącego budynku SUW oraz zagospodarowanie terenu. 2.A. Zakres robót do wykonania w branży sanitarnej : a)Montaż nowych urządzeń technologicznych uzdatniania wody w SUW b)Montaż nowej instalacji technologicznej c)Dobudowa zbiornika wody czystej d)Montaż nowych instalacji wod-kan e)Wykonanie przyłącza wodociągowego pomiędzy zbiornikiem wyrównawczym a SUW wraz z połączeniem pompy głębinowej f)Wymiana odcinka wodociągu tłocznego na terenie SUW do wodociągu wiejskiego B. Zakres robót w branży budowlanej a)Prace remontowe budynku SUW (prace rozbiórkowe, zaizolowanie przeciwwilgociowe fundamentów, ocieplenie styropianem ścian, wykonanie wejścia do budynku, udrożnienie przewodów kominowych, wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie sanitariatów, posadzek, glazury, tynków, roboty malarskie wykonanie wentylacji, elewacji zewnętrznej b)Budowa wiaty na agregaty o powierzchni – 9 m2 c)Budowa zbiornika wody czystej o pojemności 300 m3 d)Zagospodarowanie terenu( okrawężnikowanie terenu utwardzenie kruszywem, ogrodzenie terenu, wykonanie bramy, furtki) C. Zakres robót w branży elektrycznej: Instalacja elektryczna z wyłączeniem zasilania pompy głębinowej ulegną demontażowi na złom. Zostanie zamontowana nowa instalacja. Pracą urządzeń będzie zawiadywać osobna rozdzielnia sterownicza wyposażona w system telefonicznego powiadamiania o stanie awaryjnym w pracy SUW. Główna sieć rozdzielcza zostanie wyprowadzona pod wiatę pod potrzeby zamontowanego agregatu prądotwórczego o mocy 60 kVA. Oprzewodowanie instalacji nadtynkowe. Jako sposób ochrony od porażeń przyjęto szybkie wyłączenie w układzie TN-C3. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej i przedmiarach robót. Szczegółowe wymagania dotyczące materiałów i urządzeń oraz sposobu wykonania robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). 4. Dokumentacja techniczna, przedmiar oraz STWiOR stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszelkie zapisy zawarte w w/w dokumentach należy uznać jako obowiązujące. Przyjmując dobór materiałów i urządzeń należy przyjmować zapisy STWiOR jako nadrzędne nad dokumentacja techniczną. 5.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Udokumentowanie równoważności proponowanych rozwiązań leży po stronie Wykonawcy .Ilekroć w dokumentacji technicznej, Specyfikacji wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót itp. wskazanie nazw producentów i typów urządzeń zastosowano jako przykład. Wykonawca może zastosować urządzenia lub materiały równoważne 6.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót zgodnie z projektem, przedmiarami robót i opisem technicznym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:45310000-3, 46332400-7

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/10/2017

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,                                     FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: A) dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia : •osobę, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń. • osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych •Osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi bez ograniczeń. Przez uprawnienia zamawiający określa uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014r poz. 1278) lub odpowiadają im ważne uprawnienia wydane na podstawie na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia budowlane które zostały wydane obywatelom Państwa Europejskiego obszaru gospodarczego oraz konfederacji szwajcarskiej z zaostrzeniem przepisu art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane ( Dz.U. 2013r poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz.U. 2008 Nr 63 poz. 394 z późn. zmianami) B) W okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody na wartość minimum 1000.000 pln. 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia . 3.Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. Podstawa wykluczenia art. 24 ust. 5 punkt 1

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie

Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2.zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: a) pkt 1) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21. b) pkt 2 -4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.Dokumenty, o których mowa w pkt 5 a) i pkt 5 b tiret 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 5b tiret 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 7.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 6 stosuje się odpowiednio. D. Oświadczenie jakie ma złożyć każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych ofert. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez wezwania Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Zamawiający, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następującego dokumentu: 1)Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Zaświadczenia przedłożone w walucie innej niż PLN zostaną przeliczone według kursu obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP 2)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 3)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiadających za świadczenie usług, kontrolę jakości, lub kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień do, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami którego wzór stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca składa ofertę w postaci Załącznika nr 3 - Formularz ofertowy wraz z Załącznikiem nr: 4, 5, 6,8 i 9 do SIWZ i ewentualnie dołącza Zobowiązanie innych podmiotów, dowód wniesienia wadium, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwa o reprezntowania w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o którym mowa w o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,

Informacja na temat wadium

1)Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 40 tys zł. ( czterdzieści tysięcy złotych) zł w terminie do 9 maja 2017 do godz. 9.00 2)Wadium może być wpłacone w pieniądzu na rachunek bankowy nr 91 9128 0002 2004 4000 3878 0004 w Banku Spółdzielczym Grójec o/Błędów z dopiskiem wadium do przetargu na „Przebudowę stacji uzdatniania wody w Lipiu” lub wniesione w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3)Dokument potwierdzający wpłatę musi być dołączony do oferty.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie

Informacje dodatkowe:

 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców 

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców 

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

nie

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

nie

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

nie

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr czas trwania etapu        

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria               Znaczenie

cena      60

okre gwaranci ręojmi    40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

 

Informacje dodatkowe

 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

nie

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr czas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy Zamawiający przewiduje następujące zmiany: 1. Zmianie umowy mogą ulegać postanowienia, których nie udało się przewidzieć przed wszczęciem postępowania np.: a)Roboty dodatkowe, b)Zakres prac z uwagi na konieczne zmiany w projekcie, c)Przedłużenie terminu wykonania umowy : - o czas niezbędny na dokonanie zmian w dokumentacji projektowej oraz w przypadku zaistnienia takiej konieczności o czas niezbędny dla dostosowania się Wykonawcy do takiej zmiany, - o czas niezbędny do wykonania robót zamiennych spowodowanych oczekiwaniem na decyzję organów administracji publicznej lub inne podmioty właściwe do wydania koniecznych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, stanowisk itp. niezbędnych do prawidłowej realizacji wykonywanych robót, na które nie ma wpływu Wykonawca, - o czas niezbędny na poprawę warunków wykonywania robót zagrażających bezpieczeństwu życia, zdrowia i mienia, - w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie robót. 2. Zmiana technologii wykonania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 3. Zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 4. Zmiana parametrów urządzeń lub wyposażenia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, 5. Odstąpienia od realizacji części robót i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego, 7. Zmiana podwykonawcy robót, 8. Zmiana osób pełniących funkcję kierowników budowy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tę osobę inną spełniającą warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 09/05/2017, godzina: 09:00,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

nie

Wskazać powody:

 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

Wójt Gminy Błędów

Marek Mikołajewski

Wójt gminy zaprasza

Mirosław Jakubczak

przyjmuje interesantów
w każdy piątek
w godzinach 07:30 - 15:30

Urząd Gminy w Błędowie

ul. Sadurkowska 13
05 - 620 Błędów
tel.: 48 6680 010
fax: 48 6680 655
e-mail: urzad@bledow.pl

Wyszukiwarka

Zobacz również

Kalendarz

wrzesień 2023
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

wersja językowa

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.